miercuri, 21 ianuarie 2009

Somn usor...in tomberon!!


Daca uneori ti se pare ca nimic nu iti merge bine si crezi ca viata ta e groaznica,da o tura prin pitesti,dupa miezul noptii...cea mai potrivita zona este razboieniul...DAR asigura-te ca te insoteste macar un prieten(pentru siguranta ta),pentru ca te vei ingrozi.Un prim sentiment va fi frica...si prima reactie e sa te cari....Dar nu am facut asta...M-am apropiat usor....Am incercat sa vorbesc cu "domnul aurolac"...insa nu avea chef de vorba..M-a injurat...cu siguranta dormea si l-am suparat pentru ca l-am trezit...Am reusit sa fac decat o poza.....Dar pentru ce am vazut,simtit si mirosit...a fost de ajuns!!!...uneori ma plang pentru ca am o viata de rahat...Dar cand vad asemenea imagini de viata ingrozitoare ma simt o printesa in toata firea...:))))...

3 comentarii:

  1. bravo sister original si bun subiect.imi place bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult pesimism si multa mizerie in pozele tale !

    RăspundețiȘtergere
  3. http://popeyjazz.blogspot.com/

    Cat despre stil...parca suneai ca esti jurnalista,poate ma inveti si pe mine cate ceva.
    Bafta si Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere