marți, 13 ianuarie 2009

Tiganii vor locuri pe banii romanilor


Tiganii reprezinta un pericol in Pitesti si probabil in orice oras din Romania.Nu te poti intelege cu ei...adica e imposibil,
atunci cand vorbesc in tiganeasca...:))...
Sa va spun prin ce am trecut ieri:pe la pranz,eram in autobuz,mergeam la Nico in Gavana(Nico e colega mea) sa o ajut sa posteze ceva pe un site.In autobuz era o aglomeratie de neinchipuit.Soferul,cam prost si lacom,opreste in statie la teatrul Davila,cu o frana ca-n povesti.Va dati seama ce a rezultat...!Mai mult de jumatate dintre persoanele care au urcat de la Davila,erau tigani...
:(((....Fuck!!!!.....printre care si o piranda cu un puradel in brate...In fine..Ma uit in stanga..ma uit in dreapta...toti oamenii isi pazeau buzunarele si gentzile,dar nimeni nu se clintea de pe scaun!Pana la urma m-am ridicat eu,si i-am cedat locul pirandei.Poate ca mi-a facut farmece,sau poate doar spiritul civic m-a impins sa fac acest lucru!!!Ciudat...Eu nu-i sufar pe tigani...sau cocalari...cum sunt supranumiti...Nu sunt rasista...pur si simplu nu ii suport!!!
Ma intreb daca un tigan facea acest lucru,in cazul in care era o romanca cu un copil in brate...:-s...
Asta e....Made in Romania-Made in Pitesti...!!!


Un comentariu:

  1. Suuuper tare povestirea ta! Ai avut noroc, cred ca tiganca e chiar cea care a incercat sa-mi cante mie la buzunare... :)))

    RăspundețiȘtergere