miercuri, 21 ianuarie 2009

ce viatza.....de caine!!!!

Cainii de pe strada reprezinta rezultatul direct al abandonului.Oamenii iresponsabili abandoneaza zilnic pe strada zeci de caini...atat pui cat si adulti.Acesti caini abandonati se inmultesc si sporesc numarul de animale pe care le intalnim la fiecare pas....Va este familiara imaginea unei cutii de carton asezata intr-o statie de autobuz,sau teren viran in care se afla mai multi catei abandonati???Daca traiti in Romania,cu siguranta nu este o imagine noua pentru voi!!!Exista foarte multe persoane care detin caini in curte sau apartament si care lasa aceste animale sa se plimbe nestingherite pe strada.cainii evident se imperecheaza....femele nasc pe unde apuca....de obicei in locuri ratacite...si asa se nasc catelusii pe strada...Aceste poze pe care le-am postat le-am facut in Constanta...ieri am fost la Constanta si am ramas impresionanta...adica ma indragostisem de un catelus foarte dragut...As fi vrut sa il iau acasa..dar era foarte murdar...drumul era destul de lung pana la Pitesti...si am renuntat la ideea de a-l lua acasa...Dar era atat de dragut si de jucaus...mi-a fost tare mila de el....!!!de ce sa suferim toti pentru inconstienta,rea-vointa,lipsa de educatie, morala si nesimtirea oamenilor care abandoneaza nonsalant cainii pe strazi.Singura solutie de rezolvare odata pentru totdeauna este sterilizarea,iar abandonul animalelor trebuie pedepsit exemplar!!!...."Iubiti si cainii vagabonzi"....:P

Un comentariu:

  1. din pacate foarte putini iubesc caini vagabonzi...ca tine nimeni nu i iubeste mai mult.felicitari sister...

    RăspundețiȘtergere